آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

اسباب بازی جدید

1394/2/3 13:34
نویسنده : سمانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا لج کردم تا مامانی منو با خوش ببره بیرون از ماشین! آراماونم مجبور شد تا مثل همیشه بگه چشم! راضیدیگه منو بر تو یه اسباب بازی فروشی! جاتون خالی من خیلی کیف کردم. خندونکمامانی داشت یه ارگ رو واسم قیمت می کرد و من یهویی خم شدم و اسباب بازی مورد علاقمو برداشتم! چشمک

این حلقه های قشنگو از اون اُرگ بیشتر دوست دارم! خوشگل نیست؟ تازه ارزونتره ها!

تازه اون ماشین پلیسه رو هم که میبینید مامان بزرگم واسم خریده! بغلمنم خیلی دوسش دارم. همش دارم با لاستیکش بازی می کنم! راضیالبته یه بار لاستیکش رو کندم و مامانی واسم درستش کرد. تازه دارم پنچرگیری هم یاد می گیرم!درسخوان

پسندها (4)

نظرات (7)

نیکتا
3 اردیبهشت 94 13:43
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
تیموری
5 اردیبهشت 94 9:28
سلام.تولدآرادجون رو تبریک میگم.ان شااله تولد120سالگیش.از طرف من ببوسش...
سمانه
پاسخ
ممنون خاله جون. شما اولین خاله ای هستید که تو دوستای مامانم به من تولدمو تبریک گفتید. آراد هم شما رو می بوسه!
نیکتا
5 اردیبهشت 94 19:00
سلام خاله جووووووونشما هم لینک شدید ممنون از اینکه منو هم لینک کردید.راستی تولد اراد جونی مبارک ایشالا همیشه سالم باشه
سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم!
مادر بزرگ
5 اردیبهشت 94 23:23
تولدت مبارک ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام دوست عزیز . امیدوارم صحت و سلامت باشی آپ قشنگت را خواندم زیبــاو دلنشین بود .براستی باید بگویم شما هم وب خیلی زیبای داری برایت تبریک مگویم █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’
سمانه
پاسخ
سلام مادربرزگ عزیز. ممنونم. جشن تولد پسرگل من قراره جمعه برگزار شه. عکسهاش رو هم می ذارم.
وزیری لداری
5 اردیبهشت 94 23:42
سلام خدا نگهدارش بچه های ما هم تخصص زیادی در درآوردن چرخ ماشین ها دارن... انشالله سالهای سال باشید و جشن تولدشو در کنار خانواده برگزار کنید.
سمانه
پاسخ
ممنون! لطف دارید. انشاالله بتونه باعث افتخار محل بشه!
♥ایدا♥
12 اردیبهشت 94 13:54
خدا ببخشه این گسره خوشگلو من اپم بهم سربزنید خوش حال میشم
سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم! حتما
♥ نادیا و نیکتا♥
31 اردیبهشت 94 13:48
سلام خاله جون ....وبتون خیلی عالیه .خوشحال میشم به من سر بزنید . راستی لینک شدید لطفا ما رو هم لینک کنید