آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

روز خوب در پارک

1394/12/17 16:24
نویسنده : سمانه
249 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش که هوا خوب شده بود، من و مامان و بابام با هم رفتیم پارک! جای شما خالی! من حسابی کیف کردم!زبان

یهو بابام تصمیم گرفت باهام عکس بگیره! ولی من دلم می خواست بازی کنم!نه سعی کردم تا از دستش فرار کنم!عصبانی اینطوری!

آخرش هم موفق شدم! تا تونستم دویدم تا از دستش راحت شم!خسته

آخرش هم دویدم و دویدم تا به مامان رسیدم!خندونکبغل

مامان هم سریع ازم عکس گرفت! لامصب همه در کمین من نشستن! هر طرف می چرخم یه دوربین هست!زیبا

ولی جاتون خالی! خیلی خوش گذشت!چشمک دلم می خواد همیشه برم پارک! اصلا میخوابم برم تو پارک زندگی کنم! تعجباشکالی داره؟!!!سوال

 

پسندها (2)

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 0:15
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي