آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

عصبانیت

1393/5/18 12:52
نویسنده : سمانه
288 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله جونی از طبقه بالا اومد پایین.یه عالمه عصبانی بود.آخه میدونین میخواست عکسای منو بذاره تو وبلاگ نمیتونست.میگفت یه عالمه نوشته بودم یهویی همه چی پریدش.واااای.نمیدونین اینقده خاله خنده دارشده بود که نگو.من که همینجوری نیگاش میکردم و میخندیدم.

بعد یهویی خاله منو دید و گفت:به من میخندی فنچولک؟بعدم از اون نیگاها بهم کرد که میخواد منو محکم بغل کنه .من که خیلی ترسیده بودم.

خداروشکر همون موقع مامانی رسید و گفت:زهرا برو داروی آراد رو بیار وگرنه معلوم نبود خاله چه بلایی سرم میاورد. فک کنم واسه اولین بار از خوردن دارو خوشحال بودم.منم از این به بعد یادم میمونه یواشکی به خاله بخندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

parisa
18 مرداد 93 13:04
جووووووون