آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

دل درد

1393/5/15 2:42
نویسنده : سمانه
539 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دل درد بدی گرفتم و تا صبح گریه میکردم.همه خیلی ناراحت بودن.خصوصا مامانی و بابایی.مامان و بقیه به نوبت بالاسرم بیدارموندن.صبح هرچی سعی میکردم بخوابم تا دردم کمتر بشه نشد.آخه میدونین میخواستم مامانی یه ذره استراحت کنه.قرارشده بود بابایی بیاد منو ببرن دکتر.مامانی منو حاضر کرد و داد بغل پدرجون.پدرجون هم باهام بازی میکرد.منم سعی کردم باهاش بازی کنم تا ناراحت نشه.

ولی یهویی دل دردم شدید شد.منم یه دفعه جیغ کشیدم.مامان که از خستگی کلافه بود یهو دعوام کرد که گریه نکنم.منم یه نگاه دلخور بهش انداختم.خب چی کارکنم؟من که جز گریه نمیتونم کاری بکنم.پس چطوری بگم دلم درد گرفته؟

مامانی هم ناراحت شد که دعوام کرده و بغلم کرد و قربون صدقم رفت.آخه میدونین اون خیییییلی مهربونه.بهترین مامان دنیاس.بابایی هم خیلی نگرانمه.خیلی خسته میشه.من خیلیییی دوسش دارم.لطفا دعا کنین خوب بشم تا دیگه  بابایی و مامانیم ناراحت نشن.باشه؟

پسندها (1)

نظرات (6)

سولماز
15 مرداد 93 9:14
سلام خیلی خوشحال شدم نی نی خوشگلتونو دیدم خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه آراد معجزه الهیه خدایا شکر
سمانه
پاسخ
:ممنون
تیموری
15 مرداد 93 9:23
سلام خانم برارزاده.ازاینکه می بینم کوچولوت سالم وسرحاله خیلی خوشحالم.امیدوارم شش ماهه ی امام حسین (ع) نگهدار پسر گلت باشه.
سمانه
پاسخ
:ممنون خانوم تیموری.آراد من هم دلش میخواد بزرگ شه بیاد کتابخونتون رو به هم بریزه.
محمدی(کتابخونه شهیداول)
15 مرداد 93 17:00
سلام خانومی اگه بدونی چقدرخوشحال شدم که پسرت سالمه .ازموقعی که خودم مادرشدم یه حس دیگه ای نسبت به کوچولوهادارم انشاالله همیشه زیرسایه پدرومادرش صحیح وسالم زندگی کنه.واقعاً بچه ها شیرینی زندگی اند.امیدوارم که خداوند این شیرینی ها روازکسی دریغ نکنه .همیشه شادوسرحال باشی عزیزم.
سمانه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.خدا بچه های شما رو هم براتون نگه داره.
امیر حسین
15 مرداد 93 17:34
بچت خیلی باحاله خدا برات نگهداره
سمانه
پاسخ
:ممنون
مهدیه
15 مرداد 93 20:04
بسم الله الرحمن الرحیم سلام عزیزکم. چی شد مریض شدی خاله .مراقب خودت باش تو تک پسر خانواده ای باید مراقب مامان و بابا باشی حالا خودت مریض شدی خاله دعا می کنم زود زود خوبه خوب بشی. مراقب خودت باشه عزیزم
معصومه
16 مرداد 93 17:06
خاله قربونش بره الهی