آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

من پرشیا می خوام.

1393/9/25 15:06
نویسنده : سمانه
537 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا پدر جونم منو سوار ماشینش کرد. با خودم گفتم پرشیا هم ماشین خوبیه ها! یادم باشه ماشینش رو ازش بگیرم.

هنوز چند دقیقه نگذشته بود که عموجونم اومد و گفت بیا با یه ماشین دیگه هم عکس بگیریم. من که دلمو صابون زده بودم که ماشین بعدی حتما یه آزرا یا ماشین باکلاس دیگه ایه با خوشحالی پریدم بغلش.

وای اگه بدونی چی شد باورم نمی شدکه همچین چیزی می بینم. منو برد پشت یه نیسان و منو نشوند و گفت بیا ژست بگیریم.

من که شوکه شده بودم. باورم نمی شدکه عموجون منو ببره و مثل کارگرایی که تازه بار نیسان رو خالی کردن ازم عکس بگیره. یکی نیست به این عمو بگه بابا اگه نیسان دوست داری برو خودت باهاش عکس بگیر. نا سلامتی اون نیسانه همسن و سال خودته. هر دوتون متولد شصت و دو هستید. منم باید با ماشینهای همسن خودم عکس بگیرم. یکیش هم همین پرشیای خودمون! دروغ می گم!

پسندها (2)

نظرات (0)