آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

محمد پارسا

1393/9/25 15:37
نویسنده : سمانه
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این دوست جدیدمه. اسمش محمد پارساست. راستش اولین بار که دیدمش با غذا اشتباه گرفتمش. فکر کنم واسه همینه که همش میخواد ازم فرار کنه!گریه

آخه یکی نیست به این محمدپارسا بگه که بابا حالا یه گاز این حرفا رو نداره که! از خداتم باشه که لپتو گاز گرفتم. خندونکمردم همه صف کشیدن تا من لپشونو گاز بگیرم. میدونی چرا؟ چون من آدم معروفی هستم. باور نمی کنی؟ ببین عکس منو تو بیلبوردای خارج به جای عکس لئوناردو دیکاپریو گذاشتن !آرام

حتی تو دست مردم!تعجب

تازه اینکه چیزی نیست که!قهر هنوز تو نمایشگاهها نرفتی! تموم شرکتهای قدرتمند، برای فروش محصولاتشون از عکس من استفاده می کنن. اینم مدرکش!درسخوان

ببین چقد همه منو دوست دارن!زبان

پسندها (3)

نظرات (0)