آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

کادو

1393/5/12 16:31
نویسنده : سمانه
234 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش عزیزجون و آقاجون با عمو هام اومدند پیشم.اینقده خوشحال شدم که نگو.آخه میدونین من نوه اول خونه اونام واسه همین خیلیییی منو دوستم داشتن.فک کنم آقاجون و پدرجون با هم داداش اند.آخه خیلیییی شبیه همند.عزیزجون هم منو روی پاش خوابوند.اینقده کیف داد.من عاشق عموهام و دوتا خاله بزرگم هستم.اصلا فکر نکنین به خاطر گردنبند و پلاک های طلایی ای که برام خریدن میگما.من خودشون رو دوست دارم.همش هم میگفتن ایشاا... بدمشون به زنم.من که نمیدونم زنم یعنی کی ولی من عمرا کادوی خاله ها و عموهامو که اینقده دوستشون دارم به هیچکس نمیدم.اصلنشم پول دوست نیستم من فقط خاله ها و عموهامو دوست دارم.خندونک


 

پسندها (2)

نظرات (1)

topic1
12 مرداد 93 16:39
به سلامتی و خوشی.قدمش تو زندگی مامان و باباش خوش.