آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

تولد آرادجون( قسمت دوم)

1394/2/28 17:22
نویسنده : سمانه
296 بازدید
اشتراک گذاری

آدم تو روز تولدش احساسات مختلفی رو تجربه می کنه منم همین طور بودم!درسخوان

اولش این تصویر زیبا روی دیوار تالار توجهم رو جلب کرد. نمی دونم چه سبکیه ولی بسیار زیباست!آرام

تو روز تولدم همه ازم عکس می گرفتن منم از همشون میخواستم عکسایی که گرفتن رو بهم نشون بدن!چشمک

راستی این خانمه مامان بزرگ بابا و مامانه! عاشقه منه! چشمکتو این عکس هم کنار مادرجونم نشسته!محبت

من مادرجونم رو خیلی دوست دارم.بغل البته اونم عاشق منه!فرشته

اینم دوتا عکس از دوتا خوش تیپ!قه قهه

چیه دهنم کج نیست!زیبا کله عموجون خیلی سنگین بود!خجالت

تمام روز جشنم همه سعی می کردن هی کلاه سرم بذارن! جشنخوب من از کلاه بدم میومد و مدام با دستم کلاهم رو کج می کردم!شاکی

از خستگی هم یه بسته دستمال کاغذی رو پاره کردم. شیطاندیگه خیلی خسته شدم. بی حوصلهتو تالار خوابم برد وقتی هم بیدار شدم دیدم تو خونه ام و انگار همه این اتفاقا تو خواب افتاده! خوابخواب خوبی بود. دلم می خواد بازم از این خوابای خوشکل ببینم!متنظر

پسندها (2)

نظرات (0)