آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 20 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

دارو

1393/5/13 17:23
نویسنده : سمانه
297 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیشا   تو تختم خواب بودم.یه دفعه ای مامانم یه داروی بدمزه ریخت تو حلقم .آخه میدونین چیه؟خاله فاطمه به مامانم گفت هر وقت آراد خواب بود دارو بریز تو حلقش نمیفهمه.مامان منم به حرفش گوش کرد.منم دیگه لجم دراومد واسه همین یه لبخند شیطانی زدم.اینجوری...

بعدش شروع کردم به جیغ کشیدن و گریه کردن.بیچاره مامانم حسابی ترسیده بود.هیچی دیگه منم وقتی خوب ترسوندمش و خستش کردم بهش زبون درازی کردم.

بعدم با خیال راحت گرفتم خوابیدم.اصلنشم حقشون بود! تا اونا باشن منو گول نزنن...خندونک


 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله راضیه
11 شهریور 93 14:10
وای عزیز خاله ! خیلی قشنگی... اما زبونت فکر کنم به مامانت رفته... به مامانت نگو ولی دلم براش تنگ شده.. انشالله سلامت باشی
سمانه
پاسخ
ممنون خاله جونی.