آراد برارزاده آراد برارزاده ، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

آراد، امید زندگی مامان و بابا

غذاخوردن

1393/6/1 22:50
نویسنده : سمانه
400 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا مامانم منو خوابونده بود.تازه حمومم کرده بودن و من خیلی خوابم میومد.واسه همین همش خواب بودم.مخصوصا که شب قبلش اصلا نخوابیده بودم.

یه دفعه ای مامانم شروع کرد به صدا کردنم که بیدار بشم و غذا بخورم.منم چون خوابم میومد اصلا از جام تکون نخوردم که فکر کنه خوابم عمیق شده و بذاره بخوابم.یه دفعه ای دیدم یکی محکم زد توی صورتم.همینجور شوک زده چشمامو باز کردم ببینم کی بود.

دیدم مامانی منو زده.همینجوری دستمو گذاشتم روصورتم و منتظر بودم بگه چرا منو زده؟

یهویی دیدم شروع کرد به خندیدن و گفت:پسر خوشگلم؟!پاشو غذاتو بخور.ببین دلت ضعف کرده بود هرچی صدات میکردم بیدار نمیشدی؟!پاشو پسرم.......الان به نظرتون من چیکار کنم؟آخه منو کتک میزنن تا غذا بخورم.این انصافه؟من اصلا میخوام گریه کنم.

توروخدا دعا کنین اینا حالشون خوب بشه.من دیگه خسته شدم.غمگین
 

پسندها (1)

نظرات (2)

زینب افخمی
3 شهریور 93 10:44
سلام عزیزم /چه پسر زشت بامزه ای داری
مهدی پور
5 شهریور 93 18:07
سلام آراد جان شیرینی تولدت رو هم با خجالت خوردم، ببخش که تا حالا نشده که بیام زیارتت کنم . عزیزم برایت شادی و سلامتی و طول عمر آرزو دارم
سمانه
پاسخ
مرسی عزیز.